Search found 41 matches

by AjayAus
Fri Oct 01, 2021 2:05 am
Forum: Oral Indulgences
Topic: Vodka & Monster 👹 energy, RADNESS!!!!
Replies: 5
Views: 51

Vodka & Monster 👹 energy, RADNESS!!!!

I love my Mother drinks!! (I'm a buzz junkie) & I don't mind vodka. But tonight I'm on a mix coz I'm off my D-meth for the night (need a break) and they go down a bit too well. I'd best be careful I don't be too stupid or my housemate (who's completely clean but cool with EVERYTHING) will tell me wh...
by AjayAus
Thu Sep 30, 2021 6:04 am
Forum: Spurious Generalities
Topic: Totseans might finally be dead
Replies: 9
Views: 608

Re: Totseans might finally be dead

You USE or USED TO use? Used to, haven't posted there for a few years now! But I waz looking at the ENSO SnB thread last night! So I thought it waz still up n running. Iz it truly dead? :shakem: The website is still there, but if you look at the recent posts it's ~2 months of a bot posting links to...
by AjayAus
Thu Sep 30, 2021 5:33 am
Forum: Spurious Generalities
Topic: Totseans might finally be dead
Replies: 9
Views: 608

Re: Totseans might finally be dead

Enigma wrote:
Thu Sep 30, 2021 5:10 am
You USE or USED TO use?
Used to, haven't posted there for a few years now!
But I waz looking at the ENSO SnB thread just last night! So I thought it waz still up n running.

:shakem:
by AjayAus
Thu Sep 30, 2021 5:30 am
Forum: Spurious Generalities
Topic: Totseans might finally be dead
Replies: 9
Views: 608

Re: Totseans might finally be dead

Enigma wrote:
Thu Sep 30, 2021 5:10 am
You USE or USED TO use?
Used to, haven't posted there for a few years now!
But I waz looking at the ENSO SnB thread just last night! So I thought it waz still up n running.
Iz it truly dead?
:shakem:
by AjayAus
Thu Sep 30, 2021 4:53 am
Forum: Spurious Generalities
Topic: Totseans might finally be dead
Replies: 9
Views: 608

Re: Totseans might finally be dead

I use to be on totseans , I waz very active on enso's SnB METHod (that he lifted from LiNH3 on totse2) that's who I got my synthesis off 11 or so yrz ago, *LiNH3* & *HR puffin stuff* helped me perfect it! I'm so thankful to LiNH3 & HR puffin stuff! I took there knowledge & RAN with it! I miss totse2...
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 9:58 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Legal drugs? Don't mind if I do.
Replies: 24
Views: 1869

Re: Legal drugs? Don't mind if I do.

Enigma wrote:
Wed Sep 29, 2021 4:23 pm
I wish I could get adderal prescribed to me. I'd get so much more done if I was able to pop one around 5am every day
I wish I could get it here too!!! ☹️
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 9:57 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Legal drugs? Don't mind if I do.
Replies: 24
Views: 1869

Re: Legal drugs? Don't mind if I do.

Das Troll wrote:
Wed Sep 29, 2021 12:28 pm
A great legal combo that I've found is TRT (test replacement therapy) and Adderal. Feels like you can snatch a bullet out of the air before it hits you.
LoL RAD!
I wish Adderall got prescribed here in Australia! It's soooooo impossible n un findable here!!
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 9:50 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Thermal Banger Care
Replies: 4
Views: 563

Re: Thermal Banger Care

Enigma wrote:
Wed Sep 29, 2021 5:17 am
Yeah, don't clean needles. Just get new ones.
SPOT ON BROTHER!!!
Only freshiez in my arm!
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 9:48 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Who Has Hallucinations on Crank/crystal? by Im just a girl
Replies: 5
Views: 443

Re: Who Has Hallucinations on Crank/crystal? by Im just a girl

What's the longest you've been up? The first year I was using I had to have stayed up for like 6-8 weeks before finally coming down, and the only reason that happened is because the chick I was getting from went on vacation. 6weeks on my D-meth, but yeah I hit the 4week mark 2 out of every 3months!...
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 9:33 pm
Forum: ...and Rock and Roll
Topic: What's your favourite band??
Replies: 4
Views: 55

Re: What's your favourite band??

Enigma wrote:
Wed Sep 29, 2021 4:02 pm
I'd have to go with Bloodhound Gang simply because they've never released a song I don't like.
Yeah they r rad😎
Tha roof tha roof tha roof iz on fire, we don't need no water let tha mother fucka burn, burn mother fucka burn,
Hello my name is Jimmy pop n I'm a dumb white guy😜
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 6:00 am
Forum: ...and Rock and Roll
Topic: What's your favourite band??
Replies: 4
Views: 55

What's your favourite band??

Ever since I was a kid I've fuckin LOOOVED
The Doors 🦎👑 and Gun's n Rose's
I'm almost 42 now n still fkn love them both!
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 3:36 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Thermal Banger Care
Replies: 4
Views: 563

Re: Thermal Banger Care

LoL wrong sort of banger💉🤣😂
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 2:55 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Who Has Hallucinations on Crank/crystal? by Im just a girl
Replies: 5
Views: 443

Re: Who Has Hallucinations on Crank/crystal? by Im just a girl

These are the hallucinations I have seen. If anyone else wants to submit their own stories of crank induced hallucinations, That would be great. I have had people tell me that my type of hallucinations are not possible on crank. I have been called a liar. I have NEVER met anyone who experiences thi...
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 2:21 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Thermal Banger Care
Replies: 4
Views: 563

Re: Thermal Banger Care

After much experimentation, I have determined that other than pipe cleaner, torching out the nasties seems to be the most efficient way to clean your thermal banger. I'm sure after a while I'm going to end up snapping it at the stem, but so far so good, and as long as you aren't torching it out 4 t...
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 2:11 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Legal drugs? Don't mind if I do.
Replies: 24
Views: 1869

Re: Legal drugs? Don't mind if I do.

Enigma wrote:
Sun May 05, 2019 9:02 pm
I could go for some good methamphetamine right now :eek:
??? What ? Don't U know how to cook??
I thought all admins knew!!
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 2:05 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: That hard to get reclaim
Replies: 2
Views: 341

Re: That hard to get reclaim

I do sorta the saim thing with an electronic wok 3/4 full of almost boiling water with a massive plait on top, or the glass plait outta a microwave on top, to evaporate the water from my 1pot after I do a water pull!
Works fkn rad!
:shakem:
by AjayAus
Wed Sep 29, 2021 1:55 am
Forum: Oral Indulgences
Topic: Pork Shake and Bake Recipe
Replies: 8
Views: 362

Re: Pork Shake and Bake Recipe

Enigma wrote:
Mon Sep 27, 2021 6:00 am
🤣😂 I totally forgot I put that in there. It was so the Google bots saw "meth" and "shake and bake" in the same context.
Nice work ✌️
:shakem:
by AjayAus
Mon Sep 27, 2021 5:29 am
Forum: Oral Indulgences
Topic: Just got 3 boxes of Shake and Bake
Replies: 2
Views: 451

Re: Just got 3 boxes of Shake and Bake

Enigma wrote:
Sat Oct 24, 2020 4:50 pm
The pork kind, an extra crispy chicken kind, and a regular chicken kind. Super stoked.
So not the GOOD kind then!?! LoL
:shakem:
by AjayAus
Mon Sep 27, 2021 5:24 am
Forum: Oral Indulgences
Topic: Pork Shake and Bake Recipe
Replies: 8
Views: 362

Re: Pork Shake and Bake Recipe

Enigma wrote:
Mon Oct 26, 2020 6:40 am
Shit is easy to prepare:

-Thaw Pork Chops.
-Add shake and bake to provided bag
-Insert Pork Chop
-Shake
-Put pork chop on pan
-Bake at 400o for 20 minutes
-Literally done

Great meth od for making dinner.
LOL METH OD
Nice SnB meth od 😜
:shakem:
by AjayAus
Mon Sep 27, 2021 5:13 am
Forum: News of the Temple
Topic: Mobile experience:
Replies: 6
Views: 303

Re: Mobile experience:

I only use my mobile, never seen it on a computer. But mobile iz fine!
:shakem:
by AjayAus
Sun Sep 19, 2021 9:35 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N
Replies: 12
Views: 216

Re: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N

I can't believe they cut meth with fent!! Fent iz expensive hear in Oz, that's why ppl cut there meth with GHB over here, coz it's cheep $5 for 3ml of good frozen GHB,, although I say 'good' I still think it should not be used to cut meth!!! Sell drugz seperate, if you want to mix them then mix them...
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:38 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Can't find peyote
Replies: 11
Views: 550

Re: Can't find peyote

Helladamnleet wrote:
Mon Sep 13, 2021 4:23 pm
It's weird having an Aussie Totse member again. Like, Aussies made up a good portion of the OG user base.
Yeah I waz a member of totse2 back in the day!
:shakem:
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:32 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Can't find peyote
Replies: 11
Views: 550

Re: Can't find peyote

I got my 6 buttons on Facebook for $150au😁 Just waiting to flower so I can pollinate & get seedz! :shakem: Good luck. I've read that Payote rarely flowers and when it does the seeds are rarely viable. Makes sense since it takes so long to grow into maturity. You can buy seeds from here if you like....
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:27 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

AjayAus wrote:
Tue Sep 14, 2021 5:26 am
AjayAus wrote:
Tue Sep 14, 2021 5:25 am
Helladamnleet wrote:
Mon Sep 13, 2021 6:04 am
You should DEF not be viewing this website from Australia lmao. Totse used to be on a PSA poster over there.
Dude I'm not hip to tec!
WTF iz & PSA? I'm only finding out about VPN!
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:26 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

AjayAus wrote:
Tue Sep 14, 2021 5:25 am
Helladamnleet wrote:
Mon Sep 13, 2021 6:04 am
You should DEF not be viewing this website from Australia lmao. Totse used to be on a PSA poster over there.
Dude I'm not hip to tec!
WTF iz DEF & PSA? I'm only finding out about VPN!
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:25 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

Helladamnleet wrote:
Mon Sep 13, 2021 6:04 am
You should DEF not be viewing this website from Australia lmao. Totse used to be on a PSA poster over there.
Dude I'm not hip to tec!
WTF iz DEF & PSA
by AjayAus
Tue Sep 14, 2021 5:22 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N
Replies: 12
Views: 216

Re: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N

Fent cut meth is a semi-new thing in the grand scheme. Like, yeah, it's been around a few years now, but it started within the last 10. WTF why cut an up with a down, it's stupid! Ya might az well mix meth with smack! It's just WRECKING a good thing,,,METH!! Meth should be kept az pure az the devil...
by AjayAus
Mon Sep 13, 2021 4:36 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Can't find peyote
Replies: 11
Views: 550

Re: Can't find peyote

I got my 6 buttons on Facebook for $150au😁
Just waiting to flower so I can pollinate & get seedz!
:shakem:
by AjayAus
Mon Sep 13, 2021 4:21 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Current prices for psychadelics
Replies: 21
Views: 430

Re: Current prices for psychadelics

DMT only last 20min!!! I'd love DMT (every 6months or more!) Acid is a 12hr to 16hr trip, but here in Aus it's only around $5ea a drop or dot or blotter! If you buy 100x or more you're lookin' at paying around $1ea & so on n so on Shrooms are FREE!!! They grow in the millions even billions (in patch...
by AjayAus
Mon Sep 13, 2021 1:11 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

Yes I can post a sinth. But I just got out of prizon for cookin, so I gotta be careful ✌️ Shit if you're from Australia I'd be on a VPN. From the outside it looks like the government overreach is super bad there. Yeah it iz! Yeah I'll get on to a VPN, I'm just running it through my phone ATM hay! :...
by AjayAus
Mon Sep 13, 2021 12:55 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

Yes I can post a sinth. But I just got out of prizon for cookin, so I gotta be careful ✌️ Shit if you're from Australia I'd be on a VPN. From the outside it looks like the government overreach is super bad there. Yeah it iz! Yeah I'll get on to a VPN, I'm just running it through my phone ATM hay! :...
by AjayAus
Sun Sep 12, 2021 11:51 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N
Replies: 12
Views: 216

Re: Iso how2 remove C22H28N2O from C10H15N

We don't have a problem with phyntanyl cut meth here in Australia, We have a problem with GHB cut meth!!! That's why I started making my own 9yrz ago 😜 & NEVER LOOKED BACK! I've tried alot of other ppls gear over the past 9yrz & my gear haz been WAYYYY better than most for the past 7yrz! Why fuck wi...
by AjayAus
Sun Sep 12, 2021 11:20 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: NiS Meth Recipe
Replies: 10
Views: 3566

Re: NiS Meth Recipe

Even better meth would be not using the shake and bake method, but that's just my opinion. He's right though, use a sodastream bottle. I have been using the SnB method for about 9+ year's, ever since the old totse2 waz around 😜 I DO NOT GAS as the pH iz always off & fucked up! I do a water 💦 pull,....
by AjayAus
Sun Sep 12, 2021 10:59 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Subject: Methamphetamine by Justina
Replies: 4
Views: 564

Re: Subject: Methamphetamine by Justina

Helladamnleet wrote:
Tue Sep 07, 2021 5:23 pm
Meth is pretty good shit, yeah.
Word it's good 😜 my METH kicks most meths ass!!
METH iz not good, it's fantastic 😎
:shakem:
by AjayAus
Sun Sep 12, 2021 10:52 pm
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: AjayAus and meth
Replies: 10
Views: 159

Re: AjayAus and meth

Yes I can post a sinth.
But I just got out of prizon for cookin, so I gotta be careful ✌️
by AjayAus
Tue Sep 07, 2021 5:58 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Subject: Methamphetamine by Justina
Replies: 4
Views: 564

Re: Subject: Methamphetamine by Justina

Hahaha WHAT A JOKE THIS POST IZ! SORRY,,,, but I fuckin love my meth! I use a shit load 0.5g to 1.5g every day (with a 1or2 day brake every 2to4 weeks for sleep) & have done so for many years as I cook my own! I am perfectly fine (all my teeth, no face picking or scabs or any problemz, besides I am ...
by AjayAus
Tue Sep 07, 2021 4:47 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: translate Enso's Shake n Bake into german
Replies: 4
Views: 2486

Re: translate Enso's Shake n Bake into german

Yeah, I use the same method as ENSO but different 😜 A few things changed & made better & alot eazyer &SAFER! But basically the same!
It's a RAD method! :shakem:
by AjayAus
Tue Sep 07, 2021 4:01 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: MSM Cut Meth
Replies: 4
Views: 972

Re: MSM Cut Meth

MSM SUX BALLZ
by AjayAus
Tue Sep 07, 2021 3:54 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Shake and Bake method
Replies: 31
Views: 30237

Re: Shake and Bake method

You should ALWAYS use a SODASTREAM bottle (500ml) or (1ltr)
NEVER a soda pop bottle!!!!!
A SODASTREAM BTL HOLDS 240psi & more pressure (after PSE is in) ALWAYS means better meth!! :shakem:
by AjayAus
Tue Sep 07, 2021 3:49 am
Forum: Better Living Through Chemistry
Topic: Li question
Replies: 2
Views: 290

Re: Li question

I've left them submerged in SHELLITE in a little ziplock bag for 3 days and used them!
They turned green (just like they do in a cook) but they do not stat breaking down past that green stage, until in your RV!
I hope this helps! :shakem: